Παράγγειλε on line, παρέλαβε από pick up point με Click Away! 4 σημεία παραλαβής! INFO

Πολιτική επιστροφών

1. Πολιτική Υπαναχώρησης - Επιστροφής - Αλλαγής Εμπορευμάτων
 
1.1.Υπαναχώρηση πριν την Παραλαβή του Εμπορεύματος
 
 (α) Πριν την αποστολή/παραλαβή του Εμπορεύματος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@bloobox.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο 210-3408450 (αστική χρέωση), με ώρες επικοινωνίας: Δευτέρα-Παρασκευή 9πμ-6μμ. Μετά την ακύρωση, η Εταιρεία θα προχωρήσει στη διαδικασία επιστροφής σε έκαστο εξ υμών άτοκα του ποσού που τυχόν έχει καταβάλει.
 
 (β) Η επιστροφή θα γίνει είτε με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας, είτε με πίστωση της πιστωτικής / χρεωστικής σας κάρτας, αναλόγως των μέσων πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή σας, εκτός κι αν ρητώς συμφωνήσετε διαφορετικά μέσω email που θα αποστέλλεται στο support@bloobox.gr. Εάν γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας, θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email και συγκεκριμένα στο support@bloobox.gr. για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας το email που θα χρησιμοποιήσετε για να μας κοινοποιήσετε το IBAN, θα πρέπει να είναι το email που καταχωρήσατε στην παραγγελία σας.
 
Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας είτε ηλεκτρονικά στο e-mail support@bloobox.gr και στο τηλέφωνο τηλ. 210-3408450 (αστική χρέωση, ώρες επικοινωνίας: Δευτέρα-Παρασκευή 9πμ-6μμ.) εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών.
 
1.2.Υπαναχώρηση μετά την Παραλαβή του Εμπορεύματος
 
(α) Μετά την αποστολή/παραλαβή του Εμπορεύματος – και εφόσον είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας (εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική), τότε έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα πωληθέντα Εμπορεύματα αζημίως, εξαιρουμένων των εξόδων αποστολής ( courier, μεταφορική, ή άλλο μέσο) και αντικαταβολής και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των Εμπορευμάτων, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των Εμπορευμάτων. Για την άσκηση του ως άνω δικαιώματος για υπαναχώρηση, θα σας αποστέλλεται σχετική φόρμα υπαναχώρησης (Δελτίο Επιστροφής και Κάρτα προς συμπλήρωση IBAN και λοιπών στοιχείων) με την παράδοση του/των Εμπορεύματος/των και θα μας αποστέλλετε την/τις τυχόν επιστροφή/επιστροφές σας στη διεύθυνση ΣΗΓΚΑΛ ΔΙΑΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε. – BLOOBOX, Θέση Ρίζωμα, Ασπρόπυργος ΑΤΤΙΚΗΣ, ΤΚ 19300. Η ανωτέρω διαδικασία αφορά τόσο τις παραγγελίες με τρόπο αποστολής courier, όσο και τις παραγγελίες με τρόπο αποστολής Click Away.
 
Διευκρινίζεται ότι η άσκηση του ως άνω δικαιώματος (αποστολή του αιτήματος και του/των Εμπορεύματος/ων) θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός των ως άνω δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών (απόδειξη ημερομηνίας παραλαβής: η σφραγίδα του courier ή του ταχυδρομείου ή σε κάθε άλλη περίπτωση οποιαδήποτε άλλη επίσημη ένδειξη της ημερομηνίας παραλαβής του του/των Εμπορεύματος/ων).
 
(β) Για λόγους υγιεινής δεν επιστρέφονται και δεν αλλάζονται:
 
§ Καλλυντικά και αρώματα
 
§ Κάλτσες και καλσόν
 
§ Εσώρουχα
 
§ Μαγιό
 
Επίσης, ορισμένα Εμπορεύματα που διατίθενται μέσω της Εταιρείας μπορούν να υποστηρίζονται μόνο από τον κατασκευαστή τους. Σε αυτή την περίπτωση, το Εμπόρευμα θα πωλείται με την εγγύηση του κατασκευαστή του. Γι’ αυτό τον λόγο, σας παρακαλούμε να επικοινωνείτε πρώτα με τον κατασκευαστή για θέματα που αφορούν το Εμπόρευμα. Εάν ο κατασκευαστής είναι αδύνατον να συμμορφωθεί, η Εταιρεία θα επιστρέφει την τιμή αγοράς του συγκεκριμένου Εμπορεύματος, αλλά δεν θα έχει σύμφωνα με το νόμο καμία περαιτέρω υποχρέωση.
 
(γ) Στην περίπτωση που ασκήσετε το ως άνω δικαίωμα υπαναχώρησης εντός της ως άνω αναφερομένης αποκλειστικής προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του/των Εμπορεύματος/των, η Εταιρεία θα προχωρήσει στη διαδικασία επιστροφής σε έκαστο εξ υμών άτοκα του ποσού που έχει καταβάλει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής από την Εταιρεία του επιστραφέντος/ωνΕμπορεύματος/των. Η Εταιρεία δικαιούται να αναστείλει-παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω το/τα Εμπόρευμα/τα.
 
(δ) Η επιστροφή μπορεί να γίνει είτε με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας, είτε με πίστωση της πιστωτικής / χρεωστικής σας κάρτας. Εάν γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας, θα σας παρακαλούσαμε να συμπληρώσετε την Κάρτα Thank You που θα βρείτε μέσα στο δέμα σας ή να μας αποστείλετε μέσω email και συγκεκριμένα στο support@bloobox.gr, τον IBAN, την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη / τιμολόγιο αγοράς για το Εμπόρευμα που μας έχετε επιστρέψει και το email που θα χρησιμοποιήσετε για να μας κοινοποιήσετε το IBAN, θα πρέπει να είναι το email που καταχωρήσατε στην παραγγελία σας.
 
Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της πιστωτικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας είτε ηλεκτρονικά στο e-mail support@bloobox.gr--- και στο τηλέφωνο και στο τηλέφωνο τηλ. 210-3408450 (αστική χρέωση), [ώρες επικοινωνίας: Δευτέρα-Παρασκευή 9πμ-6μμ. ], εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών.
 
1.3.Ελαττωματικά Εμπορεύματα
 
(α) Η Εταιρεία λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα Εμπορεύματα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα Εμπορεύματα να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Επίσης σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε Εμπόρευμα με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.
 
(β) Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε δεδομένης της ευθύνης της Εταιρείας για πραγματικά ελαττώματα σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του ΑΚ και Ν. 2251/1994, παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας στο τηλέφωνο του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών της Εταιρείας 210-3408450 (αστική χρέωση, ώρες επικοινωνίας: Δευτέρα-Παρασκευή 9πμ-6μμ.) ή στο support@bloobox.gr, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο εμπόρευμα προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας προς υπαναχώρηση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας προς υπαναχώρηση και επιστροφή των καταβληθέντων χρημάτων, η επιστροφή/πίστωση των χρημάτων σας μπορεί να γίνει, είτε με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας, είτε με πίστωση της πιστωτικής / χρεωστικής σας κάρτας. Εάν γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας, θα σας παρακαλούσαμε να συμπληρώσετε την Κάρτα Thank You που θα βρείτε μέσα στο δέμα σας ή να μας ενημερώσετε μέσω email και συγκεκριμένα στο support@bloobox.gr για τον IBAN, την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη / τιμολόγιο αγοράς για το Εμπόρευμα που μας έχετε επιστρέψει και το email που θα χρησιμοποιήσετε για να μας κοινοποιήσετε το IBAN, θα πρέπει να είναι το email που καταχωρήσατε στην παραγγελία σας.
 
Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της πιστωτικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός δέκα (10) ημερών.
 
2. Διαδικασία Υπαναχώρησης / Επιστροφής Ελαττωματικών Εμπορευμάτων
 
(α) Η διαδικασία για την επιστροφή των Εμπορευμάτων που έχετε παραγγείλει από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μας είναι απλή. Συγκεκριμένα:
 
Μέσα στο δέμα σας θα λαμβάνετε Φόρμα Επιστροφής (Δελτίο Επιστροφής) στην οποία αναγράφονται τα στοιχεία της παραγγελίας (αριθμός) σας, τα παραγγελθέντα Εμπορεύματα, ο αριθμός παραστατικού πώλησης/αγοράς και η ημερομηνία έκδοσής του καθώς και τα στοιχεία σας. Στο Δελτίο Επιστροφής, θα πρέπει να επιλέξετε το κουτάκι του εμπορεύματος που επιστρέφετε και στον κενό χώρο από κάτω να σημειώσετε τον λόγο της επιστροφής. Επίσης σε περίπτωση που έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής Τραπεζική Κατάθεση ή Αντικαταβολή, θα πρέπει να συμπληρώσετε και την Κάρτα Thank You που θα βρείτε μέσα στο δέμα σας, με τον IBAN, την τράπεζα στην οποία ανήκει ο λογαριασμός σας και το ονοματεπώνυμο δικαιούχου. Έπειτα αποστέλλετε το/τα Εμπόρευμα/τα μαζί με τη Φόρμα Επιστροφής (Δελτίο Επιστροφής) και την κάρτα Thank You, στη διεύθυνση που θα αναγράφεται κάθε φορά στην Κάρτα.
 
(β) Σε κάθε περίπτωση επιστροφής κατά τα ανωτέρω υπό 12 θα πρέπει το Εμπόρευμα να συνοδεύεται απαραίτητα με το Δελτίο Επιστροφής. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα Εμπορεύματα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από εσάς, πλήρη και χωρίς φθορές (φέροντα τις ετικέτες με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και την αξία τους, τις ετικέτες και τα αυτοκόλλητά τους) και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το/τα Εμπόρευμα/τα (να συμφωνεί με τους κωδικούς της Εταιρείας) και να είναι σε άριστη κατάσταση. Αυτό αφορά και τα υποδήματα, τα κουτιά των οποίων αποτελούν μέρος του προϊόντος και είναι αναντικατάστατα. Τυχόν φθορές στο κουτί υποδήματος, το καθιστά ελαττωματικό και σε αυτή την περίπτωση, δεν θα μπορέσουμε να δεχθούμε την επιστροφή του. Σας συμβουλεύουμε να κρατάτε από τον κούριερ το απόκομμα με τις πληροφορίες της αποστολής σας.
 
(γ) Σε κάθε περίπτωση επιστροφής κατά τα ανωτέρω υπό 12 η επιστροφή γίνεται μέσω της ACS με χρέωση της Εταιρείας (χρέωση παραλήπτη). Εφόσον η επιστροφή γίνει με άλλη εταιρεία courier το κόστος επιστροφής θα επιβαρύνει εσάς. Η ανωτέρω διαδικασία αφορά τόσο τις παραγγελίες με τρόπο αποστολής courier, όσο και τις παραγγελίες με τρόπο αποστολής Click Away.
 
3. Διαδικασία Αλλαγής Εμπορευμάτων
 
(α) Αλλαγή εμπορευμάτων πραγματοποιείται μόνο στον ίδιο κωδικό, από τον οποίο μπορείτε να διαλέξετε διαφορετικό μέγεθος ή χρώμα. Η διαδικασία για την επιστροφή των Εμπορευμάτων που έχετε παραγγείλει από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μας είναι απλή. Συγκεκριμένα:
 
Μέσα στο δέμα σας θα λαμβάνετε Φόρμα Επιστροφής (Δελτίο Επιστροφής) στην οποία αναγράφονται τα στοιχεία της παραγγελίας (αριθμός) σας, τα παραγγελθέντα Εμπορεύματα, ο αριθμός παραστατικού πώλησης/αγοράς και η ημερομηνία έκδοσής του καθώς και τα στοιχεία σας. Στο Δελτίο Επιστροφής, θα πρέπει να επιλέξετε το κουτάκι του εμπορεύματος που επιστρέφετε και στον κενό χώρο από κάτω να σημειώσετε τον λόγο της επιστροφής. Έπειτα αποστέλλετε το/τα Εμπόρευμα/τα μαζί με τη Φόρμα Επιστροφής (Δελτίο Επιστροφής) και την κάρτα Thank You (στην οποία δεν χρειάζεται να συμπληρώσετε στοιχεία επιστροφής χρημάτων εφόσον θα γίνει αλλαγή), στη διεύθυνση που θα αναγράφεται κάθε φορά στην Κάρτα.
 
(β) Σε κάθε περίπτωση επιστροφής κατά τα ανωτέρω υπό 12 θα πρέπει το Εμπόρευμα να συνοδεύεται απαραίτητα με το Δελτίο Επιστροφής. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα Εμπορεύματα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από εσάς, πλήρη και χωρίς φθορές (φέροντα τις ετικέτες με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και την αξία τους, τις ετικέτες και τα αυτοκόλλητά τους) και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το/τα Εμπόρευμα/τα (να συμφωνεί με τους κωδικούς της Εταιρείας) και να είναι σε άριστη κατάσταση. Αυτό αφορά και τα υποδήματα, τα κουτιά των οποίων αποτελούν μέρος του προϊόντος και είναι αναντικατάστατα. Τυχόν φθορές στο κουτί υποδήματος, το καθιστά ελαττωματικό και σε αυτή την περίπτωση, δεν θα μπορέσουμε να δεχθούμε την επιστροφή του. Σας συμβουλεύουμε να κρατάτε από τον κούριερ το απόκομμα με τις πληροφορίες της αποστολής σας.
 
(γ) Σε κάθε περίπτωση επιστροφής κατά τα ανωτέρω υπό 12 η επιστροφή γίνεται μέσω της ACS με χρέωση της Εταιρείας (χρέωση παραλήπτη). Εφόσον η επιστροφή γίνει με άλλη εταιρεία courier το κόστος επιστροφής θα επιβαρύνει εσάς. Η ανωτέρω διαδικασία αφορά τόσο τις παραγγελίες με τρόπο αποστολής courier, όσο και τις παραγγελίες με τρόπο αποστολής Click Away.